Antena MIX przystosowana do odbioru pasma III (174-230 MHz) oraz UHF (470-790 MHz).
- Specjalny dipol podwójne - U, charakteryzuje się otwartym/zamkniętym formatem, zapewniając optymalną równomierność w częstotliwości.
- Pracuje w trybie aktywnym (z zasilaczem) oraz pasywnym (bez zasilacza).
- Dzięki direktorom, rozmieszczonym synfazowo pod kątem w trzech rzędach (Yagi), antena otrzymuje najlepszy zysk, wysoką kierunkowość i doskonale zrównoważoną szerokość pasma pomiędzy niskimi i wysokimi częstotliwościami. Dzięki temu, antena anuluje moc w płaszczyźnie pionowej promieniowania.
- Część do odbioru pasma III jest także anteną Yagi, składającą się z 3 elementów: jednego dipola oraz dwóch reflektorów.
- Zawiera układ BOSSTech w puszce połączeniowej (złącze F).
- Wykonana z aluminium (nierdzewna).
Antena DAT HD BOSS 790, zarówno w trybie aktywnym jak i pasywnym (bez zasilacza), zapewnia wyjątkową funkcjonalność w odbiorze sygnału DVB-T.
Technologia BOSStech - technologia, która
automatycznie reguluje poziom sygnału wyjściowego. Televes
zastosował w antenach swoje trzy europejskie patenty, które m.in. mają bronić
anteny przed chińskimi podróbkami. Anteny są produkowane z elementów metalowych
- aluminium z odpowiednią pokrywą cyny. Plastikowe elementy w kolorze żółtym i
białym wykonano z bardzo odpornego tworzywa ABS. Całość przebadano i
certyfikowano we własnym laboratorium w Santiago de
Compostella.
DO ANTEN TELEVES POLECAMY ZASILACZ TELEVES PICOKOM
560542 DOSTĘPNY >>TUTAJ<<
Nr katalogowy | 149401 | |||||
Tryb pracy | BOSS OFF | BOSS ON | ||||
Kanał | 5-12 | 21-60 | 5-12 | 21-60 | ||
Zysk | dBi | 8,5 | 16 | 21 | 31 maks. | |
Poziom wyjściowy | dBμV | - | Auto | |||
Współczynnik szumów typ. | dB | - | 2,5 typ. | |||
Napięcie zasilania | Vdc | 0 | 12...24 | |||
Maks. pobór prądu | mA | - | 40 | |||
Długość | mm | 1200 | ||||
Obciążenie wiatrem | 130 Km/h | N | 120 | |||
150 Km/h | 165 |
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.